Blogi

6 Maa 2020
Perjantai, maaliskuu 6, 2020 - 11:03
Nouveau Language
Kääntämisen ja lokalisoinnin eron ymmärtäminen vaikuttaa merkittävästi kansainvälisten sisältöjen vaikuttavuuteen. Joskus riittää, että olemassa olevat materiaalit käännetään kohdekielelle ja toiminta siirretään sellaisenaan ulkomaisille markkinoille. Tämä onnistuu parhaiten silloin, kun kohderyhmät ja toimintaympäristöt ovat mahdollisimman samankaltaisia. Mutta mitä kauemmas kotimaasta mennään,...
17 Syy 2019
Tiistai, syyskuu 17, 2019 - 08:58
nouveau
Vuoden 2019 viestintätoimistoksi valittu OSG Viestintä on viestinyt hyvästä elämästä jo vuodesta 1993 asti. OSG:llä viestintää lähestytään monesta eri suunnasta ja heidän asiakkaansakaan eivät kaikki ole samalta alalta, vaan OSG:ltä löytyy kokemusta niin teknologiasta, matkailusta, elintarvikkeista kuin rakentamisestakin viestimisestä. Heidän asiakkaidensa joukossa on niin yrityksiä, järjestöjä...
7 Toukokuu 2019
Tiistai, toukokuu 7, 2019 - 16:01
Nouveau Language
Videoiden käyttö erilaisissa yritysmateriaaleissa kasvaa jatkuvasti. Samalla lisääntyy luonnollisesti tarve lokalisoida aineistoja halutulle kohdeyleisölle. AV-materiaalin lokalisoinnissa voidaan käyttää kolmea erilaista tapaa: tekstitys, spiikkaus tai dubbaus.  Tekstitys on osa yritysviestintää Dubbaus ja spiikkaus ovat Suomessa ja muissa pohjoismaissa harvinaisia, koska täällä on totuttu...
4 Huh 2019
Torstai, huhtikuu 4, 2019 - 13:31
Nouveau Language
Insinööritoimisto Comatec on yli 30-vuotias, nykyisin yli 500 asiantuntijan organisaatio. Se tekee suunnittelua sekä muuta asiantuntijapalvelua koneenrakentajille, ja sillä on pitkä kokemus erilaisista tuotekehitys- ja suunnitteluprojekteista. Comatecin asiantuntijapalveluiden tekninen dokumentointi on iältään nuori liiketoimintayksikkö, mutta lyhyestä historiastaan huolimatta se on saavuttanut...
13 Maa 2019
Keskiviikko, maaliskuu 13, 2019 - 08:27
Nouveau Language
Kielistrategian tarkoituksena on tehdä yrityksen monikielisestä viestinnästä suunniteltua ja harkittua. Etukäteen suunnittelemalla ja suurista linjauksista sopimalla pyritään saamaan yrityksen viestinnästä toimiva ja yhtenäinen kokonaisuus, joka houkuttelee uusia palveluiden käyttäjiä ja tuotteiden ostajia. Kielistrategiaa on hyvä pohtia, oli sitten tarkoituksena lanseerata yrityksen...

Olemme sinuun yhteydessä samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Huom! Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että teemme toimeksiantoja ainoastaan yrityksille.